Veelgestelde vragen

Over de Stem van Opsterland 

Waarom moet ik een account aanmaken voor deze website?

Door het aanmaken van een account krijgt elke inwoner een eigen stem op de website. Alleen met een account kunt u ideeën/plannen inbrengen, stemmen en reageren. Ook kunnen we via uw account gemakkelijk in contact komen, wanneer we aanvullende vragen hebben over uw idee of plan.

Wat kan ik allemaal met mijn account?


Met een account kunt u ideeën/plannen indienen. Daarnaast laat u uw stem meetellen door aan te geven welke van de ideeën/plannen uw favoriet zijn en kunt u na de haalbaarheidstoets stemmen op ideeën/plannen van andere inwoners. 

Hoe gaan jullie om met de gegevens die ik achterlaat?


We gaan zorgvuldig om met uw gegevens en vragen u niet om meer gegevens achter te laten dan strikt noodzakelijk. Meer informatie vindt u in onze gebruikersvoorwaarden en privacyverklaring.  

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen, wat nu?

U kunt via gorredijkaanzet@opsterland.n opnieuw een bevestigingsmail aanvragen. Vergeet ook niet in uw ongewenste e-mail (spambox) te kijken.

Zit de mail in uw ongewenste email (spam) maar werkt de link niet?

Het kan zijn dat u de mail naar 'postvak in' moet verplaatsen, zodat de link als het goed is wel werkt. Lukt het nog steeds niet? Mail dan naar gorredijkaanzet@opsterland.nl, dan proberen we u zo snel mogelijk te helpen.   

Ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Stuur dan een mail naar gorredijkaanzet@opsterland.nl.

Probeer zo precies mogelijk te omschrijven wat het probleem is, wat voor apparaat u gebruikt (een tablet, een mobiel of pc) en met welke browser (Google Chrome/Microsoft Edge/Firefox/etc.) u dit probeert.